Baenuru

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

KALENDARZ
OGŁOSZENIA
Wiosna 1769 r.__|__Dzień 2.

Śniegi powoli znikają z Gór Tenaro, uwalniając kolejne dolinki i szlaki dla wędrowców, należy jednak uważać na liczne osuwiska i lawiny. Rzeka Mirova mocno wezbrała i miejscami rozlewa się na szerokim obszarze, ciesząc wszelką bagienną roślinność. Na całym półwyspie drzewa puszczają nowe pączki, rozwijają się kwiaty i drobne roślinki, wypełniając krajobraz zielenią. Choć za dnia temperatury robią się przyjemne, to nocą nadal może być całkiem zimno, pojawiają się przymrozki, a sezon palenia w kominku jeszcze nie całkiem się skończył. Często zamiast śniegu pada przelotny deszcz, coraz częściej też można zobaczyć na niebie burzowe chmury. Fauna Baenuru również korzysta w pełni z nadchodzących cieplejszych dni, a w różnych zakątkach można dostrzec ślady młodocianych łapek.
۞ Najnowsze wydarzenia fabularne - poruszenie i alarm w Porcie Siengar, mieszkańcy zastanawiają się, co z tego wyniknie, a policja chwilowo milczy, starając się ogarnąć powstający chaos.

۞ Zapraszamy do spisu języków - znane postaci języki i dialekty można wypisać w polach w profilu, wliczając w to te spoza Baenuru.

۞ Rdzenne ludy Baenuru - mieszkańcy półwyspu sprzed przybycia doń Medevarczyków.

۞ Religie Baenuru - zbiór głównych wyznań pojawiających się na półwyspie.

۞ Oznaczenia i identyfikacja - systemy znaków stosowane w Medevarze i Kirtanie, zarówno teraz, jak i za czasów wojny.

GŁÓWNI MISTRZOWIE GRY

#1 2022-04-02 23:23:02

Ithaar
Użytkownik
Dołączył: 2022-04-02
Liczba postów: 50
Wiek: 3 lata
Płeć: Samiec
Wysokość: 80cm
Język: Tydrodzki, Wspólny
Pochodzenie: Półwysep Baenuru
Strona konfliktu: Kirtan
Obecny stan: Dobry
Multikonta: Stark, Eurus, Ash
WindowsChrome 98.0.4758.141

Ithaar

dit14f5-f7b0bd36-348f-4427-8ebe-bc06134f0c8c.jpg?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcLzdjN2M2NzdmLTVhOWYtNDBmOS1iNzZkLTM4ODVlY2JkMzI2YlwvZGl0MTRmNS1mN2IwYmQzNi0zNDhmLTQ0MjctOGViZS1iYzA2MTM0ZjBjOGMuanBnIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0._lZZ2YRkNz2P9tNZlYjHtGoXiue72gYEEXbddfko4a0


ITHAAR ("ITH")


Echinoceras pygmaeus ("kolczasty smok karłowaty")


PŁEĆ: Samiec
WIEK: 3 lata
POCHODZENIE: Półwysep Baenuru

.


JĘZYK


.

Jako, że mieszka w pobliżu Smoczej Osady i należy do Kirtanu, posługuje się zarówno językiem Tydrodzkim, jak i Wspólnym, choć preferuje ten drugi.

.


CHARAKTER


.

Ze względu na stosunkowo niewielkie rozmiary, jest z natury dość płochliwy i unika konfliktów. Ma też z tego powodu dość sporo kompleksów, szczególnie w połączeniu z faktem, że poza zdolnością kamuflażu nie potrafi zbyt wiele, stąd też nieraz czuje się bezużyteczny. Jednocześnie jest dość ciekawski, przez co nieraz pakuje się w kłopoty. Przez problemy z poczuciem własnej wartości bardzo łatwo jest popsuć mu humor, co najczęściej kończy się "fochami" i użalaniem się nad sobą w myślach. Zawsze jednak czuje się z tego powodu głupio, co jeszcze bardziej sam siebie nie lubi.


Mimo to, zawsze stara się w jakiś sposób udowodnić, że nie jest tak naprawdę ofiarą losu, nawet jeśli zazwyczaj kończy się to jeszcze większymi problemami. Jest skory do pomocy, zwłaszcza jeśli ktoś wcześniej okazał mu sympatię. Może i nie jest zbyt odważny, czy zdolny do walki, ale nie pozostawi nikogo takiego w trudnej sytuacji.


Przez swój młody wiek jest dość naiwny, nie rozumie wielu życiowych kwestii, czy problemów, które go przerastają. Wrodzona ciekawość skłania go jednak do pochłaniania nowej wiedzy, przez co jest skory do nauki i poznawania nowych rzeczy.


.

ROZMIARY


.

WYSOKOŚĆ: 80cm
DŁUGOŚĆ CIAŁA: 1.5m
ROZPIĘTOŚĆ SKRZYDEŁ: 2m
MASA: 26kg


.

SPECJALNE ZDOLNOŚCI


.

KAMUFLAŻ - Ith potrafi perfekcyjnie wtopić się w otoczenie, do tego stopnia, że jest to w oczach niektórych zdolność nadnaturalna. Jego łuski zmieniają również kolor w zależności od emocji. Zestresowany, przybiera on ciemne kolory, w skrajnych przypadkach nawet czarny. W przypadku złości, jego ubarwienie jest czerwone, natomiast ekscytacja skutkuje jaskrawymi odcieniami.


.

UMIEJĘTNOŚCI


.

Choć nie potrafi poruszać się na czterech łapach, a co za tym nie potrafi wspinać się po drzewach lub galopować, umięśnione tylne łapy pozwalają mu na w miarę szybki bieg. Jednak najbardziej przydają mu się do skakania. Zazwyczaj porusza się on małymi podskokami, ale potrafi on wykonywać dalekie susy niczym kangur.


Przednie łapy, choć wydają się nieporadne, są doskonałym narzędziem do kopania w ziemi, co pozwala mu na wykopywanie tunelów, w których może się chować. Ponadto, ich ułożenie względem ciała umożliwia mu chwytanie różnego rodzaju przedmiotów, co w połączeniu z niewielkim rozmiarem i zdolnością do kamuflażu, czyni go dość dobrym złodziejem.


Jego skrzydła nie są zbyt wielkie, dlatego nie przydają się do długodystansowych lotów, zamiast tego Ith używa ich do szybowania bądź wydłużenia skoku. Rogi, jakie zdobią jego głowę, są przydatnym narzędziem do obrony i ataku, podobnie jak kolce ciągnące się wzdłuż kręgosłupa. Oprócz tego bardzo dobrze widzi w ciemności.


.

HISTORIA


.

Historia jak każda inna. Wykluł się gdzieś w lesie w okolicach gór w towarzystwie licznego rodzeństwa, które po jakimś czasie rozeszło się w swoje strony, podobnie jak Ithaar. Choć większość z nich pozostała na terenie gór, Ith zaszedł o wiele dalej, po jakimś czasie docierając do terenów Medevaru. Spłoszony widokiem dziwnych, łysych dwunogów, uciekł wgłąb puszczy, po jakimś czasie docierając do smoczej osady. Choć towarzystwo znacznie większych od niego smoków nieraz napawało go lękiem, pozostał w tamtych okolicach.


Z czasem przestał czuć przerażenie, które zostało zastąpione przez ciekawość, zwłaszcza w stosunku do tamtych dwunogów. Nieraz wędrował w stronę miasta by obserwować ich poczynania i wsłuchując się w ich rozmowy. Czasem udało mu się nawet wejść z niektórymi w interakcję, dzięki czemu udało mu się dowiedzieć co nie co. Wciąż jednak zdawał sobie sprawę z tego, że nie było to miejsce dla niego. Fakt, na terenie miasta widział nieraz smoki, ale instynkt nakazywał mu pozostać na dzikich terenach. W końcu tam był jego dom, w mieście nie mógł pozostać dłużej niż chwilę.


.

DODATKOWE INFORMACJE


.

  • Jest wszystkożerny, jednak preferuje owoce (zwłaszcza jabłka).

  • Jego głowę i kark zdobią pióra, z czego jedno z nich sprawia wrażenie złamanego.

  • Nie lubi deszczu, ma też problem z pływaniem.

  • Nie potrafi czytać ani pisać.

  • Jego ugryzienia, choć nie do końca jadowite, są dość bolesne.

  • Boi się psów, które zazwyczaj są w stosunku do niego agresywne.

  • Jego kryjówką jest własnoręcznie wykopana nora w pobliżu smoczej osady.


.

RELACJE


Ukryta wiadomość

POZYTYWNE:

---


NEUTRALNE:

Ksejgaak
Choć dość onieśmielający i wyglądający groźnie, Ksejgaak zyskał sobie szacunek u Itha. Nie tylko pomógł mu w trudnej sytuacji, ale i cierpliwie wytłumaczył tyle, ile mógł na temat możliwej wojny. W dodatku traktował go poważnie, z czym Ith niestety nie spotykał się za często. Trudno jednak mówić tu o żadnej przyjaźni, czy nawet znajomości.


Beatrycze
Bardzo specyficzna osoba pochodząca z portalu, jednak była dla Itha wyjątkowo miła. To, plus trudna sytuacja, w jakiej znalazła się kobieta, dotknęło jaszczura na tyle, by zdecydował się jej pomóc.


Tsubasa
Dziwny koleś, który wygląda bardziej jak człowiek niż smok. Wie dość dużo o portalach, i przypadkowo uraził Itha, ale oprócz tego zielony nie wie o nim zbyt wiele.


Reginald
Śmieszny czarodziej, za którym Ith podążył do portu. Niemiły, ale zabawny, Ith pomógł mu odnaleźć zgubiony notes.


Blaze (Ruth)
Nie zna jej imienia, nic też o niej nie wie poza tym, że Reginald ją zna. Zachowywała się dość dziwnie, a potem zwiała na dźwięk alarmu w porcie.


NEGATYWNE:

---

Ostatnio edytowany przez Ithaar (2024-12-22 23:02:56)


KP
(21.10)
***  ***  ***

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

MEDEVAR      |      KIRTAN      |      NIEZRZESZENI

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum
laplaser wdrożenia | super fajnie extra mocno Skup laptopów ursus non i koniec kropka